31
Dec
10

Astept ce-o sa vina

O mica retrospectiva personala la final de an.

2010 a fost anul in care am vazut pentru prima data dupa o asteptare de 17 ani Guns N’ Roses in concert si pentru a doua oara Iron Maiden( multumiri speciale pentru Alinuta,Vlad,Miha si Paul).Pentru mine concertele anului.

A fost anul in care am vazut cateva filme excelente pe ecrane cum ar fi: Shutter island(Scorsese), Inception(Nolan),Toy Story 3 si Harry Potter and the deadly hallows. Si a fost anul in care am vazut multe filme bune in sistemul home cinema.Prea multe pentru a putea fi enumerate acum.

A fost anul in care am cunoscut multe persoane cu care m-am imprietenit sau am comunicat bine: “sorele” Nico,Andra, Sorina si Iulia, Madalina, Claudia, Iuliu,Andreea. Si a fost anul in care am incercat sa pastrez relatia de prietenie cu persoane la care tineam deja mult: Andra, Lidia,Alinuta.Sper ca am si reusit. A fost si anul in care din motive de distanta geografica nu am putut tine la fel de strans legatura cu fratii Danny,Sorin, Alexandra, Gojy. Si a fost anul in care, bineinteles am pastrat aceiasi legatura stransa cu bajetii cu care am crescut:Dan, Baciu, Dragos…..

A fost anul in care baietii de la Facem au muncit mult si cu folos: 2 albume,concerte, turneu Armada si un an incheiat cu un bang! beng-beng mai exact(Benga). Dupa”Scapat de sub control” si anuntatul ” Inspectia tehnica periodica”al lui Deliric, ne putem astepta si la ceva de calitate din partea lui Vlad Dobrescu?

Pentru 2011 fac exact ca baietii de la CTC si “Astept ce-o sa vina”.. Si pentru toti cei enumerati mai sus trimit toata dragostea mea si dorinta de a avea cu totii un an mai bun.

Pe final de an va las cu piesa asta pentru ca” nothing lasts forever and we know hearts can change”

5 Responses to “Astept ce-o sa vina”


  1. 1 Nico
    December 31, 2010 at 2:16 pm

    Guru, sora Iuliu e the best ;))
    Cele mai bune ganduri si tie. Hugs and kisses sau cum ar fi …baci e abbraci :-p

  2. 3 sorina
    January 1, 2011 at 10:25 am

    me love ya guru….

  3. 5 jules
    January 5, 2011 at 10:08 am

    multumesc pentru cuvintele frumoase fratello :D..pupici..si un an excelent si plin de surprize placute 😀


Leave a Reply

